Αριστερά παίζει ο υπολογιστής, δεξιά παίζει ο παίκτης
(Σ&Π) ΠΕΤΡΑ - ΨΑΛΙΔΙ - ΧΑΡΤΙ
×
ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
1. Ο παίχτης παίζει με το δεξί χέρι και ο υπολογιστής με το αριστερό.
2. Ο παίχτης επιλέγει μία από τις τρεις εικόνες πέτρα, χαρτί ή ψαλίδι. Εμφανίζεται το χέρι του παίχτη με την επιλογή του και το χέρι του υπολογιστή με τυχαία επιλογή.
3. Η πέτρα κερδίζει το ψαλίδι και χάνει από το χαρτί.
4. Το χαρτί κερδίζει την πέτρα και χάνει από το ψαλίδι.
5. Το ψαλίδι κερδίζει το χαρτί και χάνει από την πέτρα.
6. Ισοπαλία έχουμε, όταν εμφανίζονται πέτρα-πέτρα, χαρτί χαρτί και ψαλίδι-ψαλίδι.
7. Εμφανίζεται το αποτέλεσμα της τυχαίας επιλογής και το κουμπί "Παίξε πάλι".
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
(Σ&Π) Να προβούμε σε τυχαίες προβλέψεις πιθανοτήτων και να αξιολογήσουμε το αποτέλεσμα.